sâmbătă, 25 februarie 2017

FB și prietenia cu morții

A trebuit să fac o pagină de FB la muncă, pentru instituția pentru care lucrez. Cum nu am nici un chef să o gestionez eu la nesfârșit, ci abia aștept să le-o dau în primire postacilor ... nici nu mi-a trecut prin cap să o fac de pe contul meu. ... cum nici mailul instituției nu aveam de gând să îl încarc cu notificările de pe FB ca să mă înjure și secretara și directorul, am făcut un nou cont de e-mail. Și l-am ales pe Mr. Google. Nu s-a lăsat până nu mi-a aflat numărul de telefon :)))) ca să nu mai zic că mi-a refuzat toate tentativele de crea o adresa de mail simplă și ușoară. Se terminase Simplul și Ușorul. După lupte seculare am făcut una care numai simplă și ușoară nu e, ca mai tot timpul o uit.
Ok, gata mailul, hai la FB! Acolo alt drac! Hai să fac cont instituției ... păi nu vrea! ”Trebe” musai să fie persoană! Să îl cheme ca pe om :)))) Muncă de om prost! Noroc că instituția pentru care lucrez are și nume de om, printre altele, așa că am înviat mortul și i-am făcut cont pe FB. Păi ce, morții doar votează? Nu, mai și postează!
Cu chiu, cu vai, le-am creat și pagină cu numele instituției, postez acolo una, alta despre firmă și ia și caută-i pe angajați ca să își distribuie pagina între ei și uite așa să se ducă buhul. Ei, și ce să vezi! Ei se fac prieteni cu mortul, pagina, dă-o dracului, n-o mai place nimeni, n-o mai distribuie nimeni. Ei se cer ”preteni” cu mortul. Măi, fraților, voi chiar credeți că mortul o să publice pe pagina firmei voastre și apoi își mai distribuie și în cronologia lui ca să citiți și voi și să dați mai departe? Aveți impresia că n-am ce face în timpul liber? Da-ți dracului like la pagină și lăsați morții să doarmă în pace.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu